REGULAMIN KONKURSU NA OZDOBĘ WIELKANOCNĄ
(z możliwością wykorzystania jej w koszyczku, na oknie, na stole, drzwiach itp.)
1. ORGANIZATOR KONKURSU:
Organizatorem konkursu jest świetlica szkolna przy Szkole Podstawowej nr 33
w Rybniku w Zespole Szkół nr 5 w Rybniku.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnikiem konkursu może zostać każdy uczeń klas 1-7 naszej szkoły.
– Każdy uczestnik może przedstawić jeden projekt.
– Projekt nie może być kartką świąteczną.
– Stworzone na konkurs prace powinny być podpisane przez autora wg wzoru: imię
i nazwisko, klasa.
Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:
I grupa- I-III klasa
II grupa- IV-VII klasa
3. CELE KONKURSU:
rozwijanie wyobraźni oraz pobudzanie aktywności twórczej uczniów;
rozwijanie wrażliwości estetycznej;
stworzenie uczniom możliwości prezentacji własnych dokonań twórczych;
powrót do tradycji wykonywania ozdób wielkanocnych;
umożliwienie przedstawienia własnej wizji, nastroju oraz tradycji Świąt
Wielkanocnych.
4. ZADANIE KONKURSOWE:
Ozdoby wielkanocne wykonujemy dowolną techniką z możliwością zastosowania
techniki mieszanej, preferowane jest użycie materiałów naturalnych.
5. TERMIN I WARUNKI DOSTARCZENIA PRAC:
Prace należy dostarczyć do 11 KWIETNIA 2022 r. do wychowawców świetlicy
szkolnej.
6. OCENA PRAC I ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD:
1) O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana
przez organizatora.
2) Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
– oryginalność,
– pomysłowość,
– estetyka wykonania.
– zastosowanie elementów ekologicznych.
3) Organizator przewiduje nagrody za zajęcie miejsc I-III w klasach 1-3 i I-III w
klasach 4-7.
4) Zwycięzcy zostaną ogłoszeni oraz poinformowani o terminie wręczenia nagród
po rozstrzygnięciu konkursu na stronie www szkoły i szkolnym facebooku.
7. Otrzymane prace przechodzę na własność organizatora. Organizator
konkursu przewiduje utworzenie z nich wystawy, a następnie sprzedaż w okresie
przedświątecznym.
8. Uzyskane środki finansowe przeznaczone zostaną na wsparcie różnych
akcji organizowanych przez RADĘ RODZICÓW.